Wednesday 24 February 2016

قربانت گردم

راپورت می‌رسد که کرور کرور از جان نثاران و نیمه جان نثاران در صفت ایستاده‌اند جهت ورود به بهشت مجلس همایونی  و همچنین آن یکی‌ مجلس پیزوری.در بان بهشت مجلس حاجی آقا احمد جنتی ،نمیر سلطنه   پیشتر بسیاری از آنها را از دم درب مجلس رانده بود ما خیالمان راحت بود که فقط جان نثاران اصیل به مجلس ورود میکنند

اما گویا این ترفند  افاقه نکرده است و دشمنان به هر حال گروه قاندید‌های خود را جور کردند جهت اخذ رای. غافل از اینکه قبله عالم هم به درایت  بلدند بدلش را بزنند و این لیست‌ها را به لیست قنسول انگلیس منتسب کردند .

قربان آن هوش و درایتتان شوم.

اکنون شهر شلوغ شده است از فتوگراف‌های قاندید‌ها گویا جان نثاران دیگ‌های گوشت و پلو هم بار  گذشته اند مفتی برای اخذ رای از رعیت. رعیت نمک نشناس اگر شکمش با دیگ گوشت و پلو باشد رای ش گویا  با طرف دیگر است.

لذا پیشنهاد میشود که تا دیر نشده قبله عالم دستور فرمایند عجالتا گروهی  شحنه را خود سر کنیم جهت بالا رفتن از دیواره قنسول خانه انگلیس و آنجا را طبق معمول کنفیکن کنیم.

راپورت دیگر اینکه غلام سگ دست ،رمضون یخی. عباس چار شاخ. از تیزی داران و لاتهای جان نثار از گود زنبورک خانه در میتینگ آقا بذر پاش رویت شده بودند که سبیل تاب می‌دادند و دیزی چپو میکردند. نمیدانیم این دیزی خوران جهت تبلیغ انتخابات بود یا مهیا می‌شدند جهت امر مقدس  کودتا  ،الله اعلم.

رعیت هم ترفند‌های ما را پاک بهم ریخته است و خودش را مهیا کرده است که قاندید‌های ما را از بهشت مجلیین اخراج کند.

رندی ریشخند مان کرد که: زیر سایه حکومت فخیمه دمقراسی  آنقدر پیشرفت کرده است که رعیت به جای اینکه قاندید‌های خود را انتخاب کند روی  لجو لجبازی می‌خواهد قاندید‌های ما را اخراج کند. چقدر دمقراسی؟ آخر دمقراسی هم حدی دارد.

گویا قوس  قمر این روز‌ها در عقرب است.

جان نثار ذات اقدس همایونی

تلقرافچی

No comments:

Post a Comment