Tuesday 19 December 2017

اتصالات همایونی

قربانت گردم.
حاجی خان احمد آقا جنتی نمیر السلطنه به عادت مألوف در افشاندند و جهانی‌ را حیران به این همه نبوغ (آخر نبوغ هم حدی دارد) عمرشان دراز تر از اینها باد که هست.
بیت،بلا تشبیه

دیگر این خاصیت مردار است
عمر مردار خوران بسیار است
ایشان آقای آملی رئیس عدلیه حکومت فخیمه را به شما متصل کردند که نبایستی از گل کمتر به ایشان گفت چه شما هم که قربانتان گردم حکماً از بدو طفولیت یا علی‌ گویان به بارگاه کبریایی اتصال داشته اید پس به حکم ریاضیات استدلالی هم که باشد حکماً هر که به ایشان ایراد بگیرد به بارگاه الهی ایراد کرده است.
قربانت گردم فدوی خود شاهد است که روزگاری شما حاجی خان آقا مصباح یزدی را به مرحوم آقا مرتضی‌ مطهری متصل فرمودید ایشان هم که پیشتر  پارهٔ تن قبله عالم پیشین بود و از آنجا متصل به بارگاه کبریاییی.
عجالتا روزگاری هم مخالف هاشمی‌ دشمن پیغمبر بودند
فدایت گردم اتصالات  زیاد شده اند، خوف آن میرود که در این کرور کرور وفور اتصالات و سیم کشی‌ به غایت این همه سنوات، رعیت نتواند قدم از قدم بر دارد.
هر کجا پا می‌گذرد سیمی از جایی‌ به یک جای شما متصل است و از آنجا به بارگاه ملکوت وصل شده است .ما که خود مشکل عراق عرب و آقا بشر ال اسد شامی را از کیسه رعیت حل کردیم مانده ایم با این همه اتصالات چه کنیم!!..

حوالی پااقاپوق بودیم که خرک چی‌ آن حوالی پیش آمد دست میان دو گوش الاغش نهاد و عرض کرد عقل این خر ما از 
شما بیشتر کار می‌کند.
این که مشکلی‌ نیست همهٔ سیمها را جمع کنید و قبله عالم را وایرلس کنید.جخ تقنولوجی به سمت وایرلس است.
فدایت گردم حکماً آقا نمیر السلطنه نبوغ را باید پیش این خرک چی‌ تلمذ کند.

جان نثار ذات اقدس ظلّ الهی
تلقرافچی

Thursday 9 March 2017

مار گیر‌های اندرونی


قربانت گردم.
راپورتی آمده است که به غایت مسرورمان کرد
یکی‌ از روضه  خوانان اندرونی حاجی خان آقا احمد خاتمی از ائمه معصوم جمعه عرض کرده اند که در آستینشان ۱۰ قبله عالم دارند
فدایت گردم عجب آستین فراخی دارند ایشان, کرور کرور شکر رعیت مسرور است که داشتن قبله عالم از نان شب واجب تر است که ایشان ۱۰ تا را یک جأ در آستین نگاه داشته اند ما که جان نثاریم تا کنون زیر سایهٔ یک قبله عالم نانمان در روغن زرد کرمانشاهی بوده است، مملکت هم که با یک قبله عالم تا کنون این همه آباد شده است که شما کرده اید حال آنکه اگر ۱۰ تا شود نور علا نور است.

از حوالی خیابان امین السلطان (علا الدوله بعدی ،فردوسی‌ بعدی تر)خواستیم درشکه بگیریم که مار گیری سینه به سینه مان شد این یکی‌ دیگر چه نیشی می‌خواهد بزند؟!دهان به نیشخندی باز کرد ،دهان نگو دروازه دولاب ،زهره مان ترکید ،عرض کرد 
اولا آنچه که در آستین پرورش میدهند مار است نه قبله عالم،‌دویّم اینکه ما که خود یک عمر مار گیر بوده ایم و معرکه میگرفتیم تاکنون نتوانسته ایم  بیش از یک یا دو مار جعفری در جعبه مان جأ بدهیم ایشان باید مار گیر حاذقی باشند که ۱۰ قبله عالم را در یک آستین جأ داده اند حال ما باید سالها نزد ایشان الفبای مار گیری را تلمذ کنیم، سیّم  اینکه جاهای دیگرشان یعنی‌ جیب‌هایشان را تفتیش کنیم بلکه چیزهایی‌ دیگر داشته باشند که ما از آن خبر نداریم علا ایحال آنها که کارخانه لاستیک و شکر و کرور کرور قباله زمین مفتی در جیب دارند داشتن ۱۰ قبله عالم در آستینشان چندان هم اجبتی نیست.

فدایت گردم این مار گیر را ولش کنیم آن ۹ قبله عالم اضافی را کجای چشممان جأ بدهیم؟
جان نثار ذات اقدس ضل الهی
تلقرافچی

Friday 17 February 2017

معنی‌ قهر همایونی

معنی‌ قهر همایونی

قربانت گردم.
انس و جّن مسحور به سحر کلامتان ،از آن لب شکرین که امر فرمودید آشتی‌ بی‌ معناست،
مصرع:این همه شهد و شکر زان دهن شیرین بود؟
حسب الامر دسته روضه  خوانان اندرونی (امامان معصوم جمعه)بانگ و فغان کردند و چماقی بر سر آقا سید رئیس الوزرا مسبوق که هیهات با این همه مظلمه در حق حکومت فخیمه دم از آشتی‌ میزنند !!عجالتا این سید نمی‌داند که رعیت و منور الفکر چقدر تا کنون به قبله عالم ظلم کرده‌اند  خاصه در سنهٔ ماضیه ۱۳۸۸.قربانت گردم چقدر ظلم آخر ظلم هم حدی دارد!!
حوالی تپه پا قاپوق بودیم یکی‌ از جلادان همایونی ساطور به دست سد راهمان شد و عرض کرد:حق با قبله عالم است که آشتی نکند چه اگر زبانم لال آشتی‌ کنند خوف آن میرود کرور کرور از جان نثاران ،از خفیه چی‌ و آجان و عصس و جلاد عدلیه بگیر تا بند و سیاهچال و کهریزک وقشون‌ تاجران چکمه پوش و من حقیر تا توی تلقرافچی  چرخ پنجم گاری خواهیم بود،این نانی که به روغن داریم از برکت همین قهر است،
‌دویّم اینکه تا تلنبه  نفت  پشت دیوار اندرونی همایونیست  قبله عالم چه احتیاجی به رعیت و منور الفکر دارد که با ایشان آشتی‌ کند ؟هر جا هم سنبه اجنبی پر زور بود چیزی از کیسه رعیت به ایشان صله میدهیم ،فی‌الواقع نانی که در قهر هست در آشتی‌ نیست
فدایت گردم حال معلوم مان شد اگر چه آشتی‌ تان بی‌ معناست عجالتا قهرتان کلی‌ معنا داشت !! حکماً حرف راست را هم باید ازهمان جلاد پا قپوق شنید.

فدوی
تلقرافچی

Friday 3 February 2017

این امیر کبیر،آن امیر کبیر



قربانت گردم.
آقا منور الفکر دقتور خزعلی به نطقی آتشین در جمع گروهی دیگر از منور الفکر که هنوز  ایشان را به کسوت مرتدی مفتخر ننموده است فوت آقا شیخ بهرمانی رضی‌ الله عنه را به کشته شدن میرزا تقی‌ خان امیر نظام منتسب نموده.
ایشان سخت مکدر شده اند که چرا میّت را پیش از آنکه علت فوت مکشوف شود دفن کردید؟و  زنهار  داده اند که بعد از ایشان نوبت قبله عالم است.

بیت: تو چنان ظن می‌بری‌ای هیچ کس
قصه را آن شیخ افتاد است و بس؟.

پنداشتی  ایشان بار اولشان است که با چنین دوسییه‌هایی‌ بر میخورند حیف که ابوی گرامیشان مرحوم شده اند الا به 
ایشان می‌گفتند که جان نثاران سالهاست که مثل نقل و نبات حکم تکفیر بین رعیت پخش کرده اند و چه سر‌ها که به این نمط زیر آب نرفته است،ایشان هم که دست به حکم تکفیر دادنشان‌ بد نیست، عجالتا خودشان حکم تکفیر آقا میرزا منور الفکر محمد نوری‌زاد عزیز الرعایا را پیشتر صادر فرمودند.حال ردّ پای که میجویند و سر نخ چه میجویند؟؟؟

دقتور میرفندرسکی از اطبای لاله‌زار اینبار در بهارستان گریبان مان را چسبید و عرض کرد:قبله عالم دل‌ قوی داشته باشند امروز دیگر خیاط به کوزه نخواهد افتاد، چه ، اگر میرزا تقی‌ خان امیر نظام آقا شیخ بهرمانی باشد لابد سید جمال  هم آقا سید حسن خمینی  یا سید محمد خاتمی ‌ست و میرزا رضا کرمانی هم آقا سعید مرتضوی یا آقا سعید طوسی باید باشد.عجالتا قبله عالم هم که شاه عبد العظیم برو نیستند.
فدایت گردم این دقتور هم هذیان گفت.

خاک پای ذات اقدس همایونی.
تلقرافچی