Monday 4 March 2019

جغد ویرانه‌های شامات




فدایت گردم
از یمین و یسار راپرت می‌رسد که همه دول اجنبی در حسرت ا‌ند که چرا چون شما بر سریر سلطانی ندارند.کرور کرور شکر از این همه ترقیات در ممالک محروسه زیر سایه ظل الهی دودمان مشعشع روضه  خوانییان.
  فیه الفور یک تنه راه و چاه ۴۰ سنه آینده  ممالک محروسه  را مکتوب کردید و مفتی  نشان رعیت دادید که این راه و این چاه بی‌ آنکه متخصص و میرزا و منور الفکر کمکتان کنند,  (آخر نبوغ هم حدی دارد!!)عجالتا منورلفکر جایشان کنج همان محبس است که اکنون هستند الا از بخل میمردند که اگر امروز پول رایج ممالک محروسه بهای استخوان سگ شده است عجالتا رعیت مسرور است که راه و چاه ۴۰ سنه آینده  معین شده است و خاطر‌شان تخت.فدایت گردم احدئ قدر شما را نمیداند جز همان بشار ال اسد شامی و پاپتی‌های یمانی.

راپرت دیگر اینکه میرزا آقا جواد ظریف الدوله  صدر پی‌ زوری  امورات خارجه همان روز که آقا بشار ال اسد شامی (جغد ویرانه‌های شامات) در آغوش مبارک جای گرفت، از صدارت امورات خارجه مستئعفی  گردید
این خروس بی‌ محل جخ فهمیده است که در امورات خارجه چرخ پنجم گاریست.بلکم بخل کردند که چرا رئیس خرابه‌های
 شامات از دهان مبارک به لقب قهرمان ملت عرب مفتخر گردیدند  اما ایشان بی‌ لقب ماندند؟!!.اگر رئیس مخروبه‌های شامات که به تاسی‌ از تیمور لنگ دوش به دوش کلنل قاسم خان سلیمانی  مشغول کشتار کودکان شامات است قهرمان ملت عرب باشند ایشان( میرزا آقا ظریف)چه کم ازمحمد سعید الصحاف عراقی دارند که از ذات بی‌ همتای ظل الهی لقبی اخذ نکنند!!؟

بقچه زیر بغل راهی حمام چال سنگلج بودیم که دلاک  پایین پله‌ها دامن کمرچین مارا گرفت به ریشخند عرض کرد:کار قبله عالم ایهام دارد اما ابهام ندارد، حکما این جغد ویرانه‌های شامات قهرمان ملت عرب است،  چه اگر قبله عالم میخواهند  ممالک محروسه را ظرف ۴۰ سال به قاعده شامات ترقی‌ دهند  آقا بشر ال اسد با کمک چیز‌های عجیبی‌ مثل کلنل قاسم خان سلیمانی  همهٔ این ترقیات را به چابکی در ۴ سال انجام دادند!!

دیم اینکه :گاری امورات پیزوری خارجه عجالتا چرخ نداشت که ریسش چرخ پنجم آن باشد

سیم آنکه: آنچنان کز صفر میگردد رتبه اعداد بیش.
               پایه این ناکسان از هیچ بالا رفته است*  

خاک پای ظل الهی
تلقرافچی

Saturday 29 December 2018

نوستر آداموس در درب خانه

http://telgherafchi.blogspot.com/2018/07/blog-post.html

قربانت گردم
انس و جن مانده ا‌ند حیران از این همه وجنات که شما دارید و تنابنده ای(محسن پایتخت را نگفتیم) ندارد.
چندیست که از کسوت شرلوک هولمز خروج کرده‌اید و زده اید در کار نوستر آداموس پیشگو!! .چشم ما کف پایتان  بزم شاعری و سه تار نوازیتان مکشوف رعیت بود تا  اینک ردای غیب گویی برازنده قامت رعنای ذات اقدس همایونی شد. از اینکه امر کردید مملکت یهود ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. دیم اینکه در فشاندید که جنگی نخواهد شد...
فدایت گردم چقدر نوستر آداموس آخر نوستر آداموس هم حدی دارد .! حال کجاست رعیت که قدر بداند ؟ نوستر آداموس که چه عرض شود سقراط حکیم به  درب خانه دارد!
چندی دیگر عمر بی‌ مقدارمان کفایت کند، ذات اقدس ملوکانه را در کسوت برازنده منجمی و طالع بینی‌ خواهیم دید.
عجالتا مصلحت و بصیرت بی‌ همتایتان بود که واژگون شدن اتل محصلین یونیورسیته و قتل محصلین را پیشبینی‌ نکردید.پنداشتی رادار پیش گوییتان ۲۵ سال آیندهٔ مملکت یهود را پیش بینی‌ می‌کند نه این وقایع پیش پاا افتاده!!.
از درب خانه درشکه گرفتیم به مقصد عمارات باغ شاه که درشکه چی‌ حکایت کرد:
منجمی را بر دار میکردند کسی‌ از جماعت منجم را بانگ زد .
چنین طالع ای به سعد و نحس کوکب خود میدیدی؟منجم گفت:
(رفعتی میدیدم ولی‌ نمیدانستم بدین جایگاه باشد.*)
فدایت گردم مملکت جهودان را ولش کنید تا دیر نشده آیندهٔ حکومت فخیمه و سرنوشت ذات اقدس ملوکانه را پیش گویی کنید تا تسکره مبارک و جان نثاران در التزام رکاب جهت عزیمت به سنت پترزبورق مهیا گردد.
عمر مبارکتان دراز باد و طالع تان مشعشع.
جان نثار ذات اقدس همایونی
تلقرافچی

Monday 2 July 2018

شرلوک هولمز در اندرونی



قربانت گردم
چندیست که سر مبارک از زیرلحاف رعیت بیرون کشیده اید و دیگر کاری به کار موالید و ازدیاد  نفوس رعیت ندارید
بیت:سر نکن زیر پتو زیر لحاف
خود این کار خلاف است خلاف
در عوض زده اید در کار شرلوک هولمز !!.هر گاه رعیت در گوشه‌ای از ممالک محروسه از سر شکم سیری روولوسیون می‌کند و از صدر تا ذیل قبلهٔ عالم و جان نثاران را نمد مال می‌کند مشام مبارک بوو میکشد که این کار اجنبی است.
قربانت گردم تنابنده‌ای این همه شرلوک هولمز نبود که شما بودید.
عجالتا این ایام که قوسِ قمر به عقرب افتاده است و معلوم نیست امارت دستِ کیست؟اقتصاد  پیزوری و امورات مالی و پول رایج ممالک محروسه بهای استخوان سگ شده است.باز هم مشام مبارک رده پای اجنبی مخصوصا ینگه دنیا را بوو میکشد.
قربان این مشامتان حکما شرلوک هولمز که هیچ، خانم مارپل نیز پیش پایتان چرخ پنجم گاری شده ا‌ند،حال کجاست این رعیت بی‌ چشم و رو که قدر این همه سینماتو گراف را بداند؟
علی ایحال که این ایام هر گاه رعیت به واسطه سد معاش روولوسیون می‌کند و ما را فحش مال میکنند، شما و جان نثاران نیز به حق بر سر این رئیس الوزرا میکوبید که یعنی‌ این تو کردی
خدا سر شاهد است این حاجی خان رئیس الوزرا نه صدارت عظما, که دویومین پخمهٔ تاریخ بعد ازأبوموسی الأشعري است که مادر گیتی‌ زاده است، کرور کرور شکر که ایشان دهان باز نمیکند که بگوید:
پنداشتی حاشا که شما ۳۰ سال است که بر تخت نشسته اید و سر مبرکتان را در هر سوراخی فرو می‌کنید از زیرلحاف  رعیت بگیر تا امورات پیزوری مالیه نه انگار که قبله عالم مملکت داری کرده ا‌ند.
فدایت گردم شرلوک هولمز کجا به قأعده زرنگی شما بود که نبود؟

از حوالی مسجد شاه گذر میکردیم آفتابه داره مبال مسجد, لوله هنگ به دست بیخ دیوار گیرمان انداخت و عرض کرد: 
لابد صنف  ما هم اگر به واسطه تنگی معاش در خیابان روولوسیون کند به اجنبی وصل است و عجالتا بند ناف مان را هم در وال استریت  چال کرده ا‌ند.مملکت دست شیخ شیپور یا کریم شیره‌ای میبود بهتر از این میشد که شد حکما آلاقوز هم ایضا
(الا قوز از سوگلی‌های سیبیلوی حرمسرای شاه شهید) 
 فدایت گردم پنداشتی پنج تیر روسی میرزا رضا کرمانی خوفش کمتر است از زخم زبان رعیت .

خاک پای جواهر آسا
تلقرافچی

Tuesday 2 January 2018

قبله عالم، مسیو ترامپ و آن صدای مشکوک

قربان خاک پای جواهر آسا

راپرتهایی تواتر است .چندیست که جز عراق عرب شامات و پاپتی‌های پیزوری یمانی بقیه دول اجنبی برای حکومت فخیمهٔ ما قداره تیز میکنند  عجالتا راپورت آمده است که مسیو ترامپ رئیس ینگه دنیا زنهارمان داده است که این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست. 
یحتمل بنا دارند  آنچه که در عراق عرب و شامت از جیب رعیت رشته کرده ایم  را پنبه کنند و همان پنبه‌ها را در پوستمان بچپانند.  
 قربانتان گردم شما که سیاست تان هم چون دیانتتان همواره مشعشع است و قلق این  ینگه دنیا خوب دستتان هست، هر آینه سنبه‌شان پر زور میشود همهٔ معابر در ممالک محروسه را پر می‌کنید از آجان و عسس و دشنه دارو خفیه چی‌ و قرشمالان تا تسمه از گرده رعیت بکشند.حال ینگه دنیا جرات دارد در سر ما بکوبد تا ما هم بر سر رعیت بکوبیم چنان که این چند روز که رعیت رولوسیون کرده است قشون‌ تاجران چکمه پوش شهر‌ها را قرق کرده اند (این به آن در).چنان که در سنه ماضیه تموز ۱۳۶۷ که سبنه اجنبی زور آور شد ما نیز همهٔ محبس ‌ها را به دلاوری از محبوسین تهی کردیم. (آخر دلاوری هم حدی دارد).
خدا سر شاهد است که تنابنده‌ای (محسن را نمی‌گوئیم)این همه سیاست مملکت داری نداشت که شما داشتید.
از کوچه آسد هاشم تا عمارت کلاه فرنگی‌ درشکه گرفتیم .جهت زدودن تکدرمان درشکه چی‌ بذله میگفت؛
 
روزی مردی با  طفل خورد سالش به خانهٔ کسی‌ میهمان بود چندی نگذشت که از مرد میهمان گلاب به رویتان سهواً صدای مشکوکی شنیده شد و ایشان بی‌ درنگ بر سر بچه خودش کوفت، که یعنی‌ این بی‌ ادبی‌ از من نبود.
اندکی‌ بعد صدای مشکوکی دیگر آمد این بار از میزبان و اینبار به عمد، خوب میزبان هم ضربتی در سر همان طفل میهمان کوفت. پدر طفل به میزبان گفت تو این بی‌ ادبی‌ کنی‌ چرا بر سر فرزند من میزانی‌؟مرد میزبان به رندی گفت فکر کردم این قانون شماست که هر که این کار را  می‌کند باید یکی‌ هم توی سر بچه تو بزند.
فدایت گردم این درشکه چی‌ دیگر خونش مباح شد الا این صدای مشکوک  چه دخلی داشت به شما و مسیو ترامپ؟؟
گلاب به رویتان فدای مملکت داریتان.
خاک پای ذات بی‌ همتای همایونی.

تلقرافچی

Tuesday 19 December 2017

اتصالات همایونی

قربانت گردم.
حاجی خان احمد آقا جنتی نمیر السلطنه به عادت مألوف در افشاندند و جهانی‌ را حیران به این همه نبوغ (آخر نبوغ هم حدی دارد) عمرشان دراز تر از اینها باد که هست.
بیت،بلا تشبیه

دیگر این خاصیت مردار است
عمر مردار خوران بسیار است
ایشان آقای آملی رئیس عدلیه حکومت فخیمه را به شما متصل کردند که نبایستی از گل کمتر به ایشان گفت چه شما هم که قربانتان گردم حکماً از بدو طفولیت یا علی‌ گویان به بارگاه کبریایی اتصال داشته اید پس به حکم ریاضیات استدلالی هم که باشد حکماً هر که به ایشان ایراد بگیرد به بارگاه الهی ایراد کرده است.
قربانت گردم فدوی خود شاهد است که روزگاری شما حاجی خان آقا مصباح یزدی را به مرحوم آقا مرتضی‌ مطهری متصل فرمودید ایشان هم که پیشتر  پارهٔ تن قبله عالم پیشین بود و از آنجا متصل به بارگاه کبریاییی.
عجالتا روزگاری هم مخالف هاشمی‌ دشمن پیغمبر بودند
فدایت گردم اتصالات  زیاد شده اند، خوف آن میرود که در این کرور کرور وفور اتصالات و سیم کشی‌ به غایت این همه سنوات، رعیت نتواند قدم از قدم بر دارد.
هر کجا پا می‌گذرد سیمی از جایی‌ به یک جای شما متصل است و از آنجا به بارگاه ملکوت وصل شده است .ما که خود مشکل عراق عرب و آقا بشر ال اسد شامی را از کیسه رعیت حل کردیم مانده ایم با این همه اتصالات چه کنیم!!..

حوالی پااقاپوق بودیم که خرک چی‌ آن حوالی پیش آمد دست میان دو گوش الاغش نهاد و عرض کرد عقل این خر ما از 
شما بیشتر کار می‌کند.
این که مشکلی‌ نیست همهٔ سیمها را جمع کنید و قبله عالم را وایرلس کنید.جخ تقنولوجی به سمت وایرلس است.
فدایت گردم حکماً آقا نمیر السلطنه نبوغ را باید پیش این خرک چی‌ تلمذ کند.

جان نثار ذات اقدس ظلّ الهی
تلقرافچی

Thursday 9 March 2017

مار گیر‌های اندرونی


قربانت گردم.
راپورتی آمده است که به غایت مسرورمان کرد
یکی‌ از روضه  خوانان اندرونی حاجی خان آقا احمد خاتمی از ائمه معصوم جمعه عرض کرده اند که در آستینشان ۱۰ قبله عالم دارند
فدایت گردم عجب آستین فراخی دارند ایشان, کرور کرور شکر رعیت مسرور است که داشتن قبله عالم از نان شب واجب تر است که ایشان ۱۰ تا را یک جأ در آستین نگاه داشته اند ما که جان نثاریم تا کنون زیر سایهٔ یک قبله عالم نانمان در روغن زرد کرمانشاهی بوده است، مملکت هم که با یک قبله عالم تا کنون این همه آباد شده است که شما کرده اید حال آنکه اگر ۱۰ تا شود نور علا نور است.

از حوالی خیابان امین السلطان (علا الدوله بعدی ،فردوسی‌ بعدی تر)خواستیم درشکه بگیریم که مار گیری سینه به سینه مان شد این یکی‌ دیگر چه نیشی می‌خواهد بزند؟!دهان به نیشخندی باز کرد ،دهان نگو دروازه دولاب ،زهره مان ترکید ،عرض کرد 
اولا آنچه که در آستین پرورش میدهند مار است نه قبله عالم،‌دویّم اینکه ما که خود یک عمر مار گیر بوده ایم و معرکه میگرفتیم تاکنون نتوانسته ایم  بیش از یک یا دو مار جعفری در جعبه مان جأ بدهیم ایشان باید مار گیر حاذقی باشند که ۱۰ قبله عالم را در یک آستین جأ داده اند حال ما باید سالها نزد ایشان الفبای مار گیری را تلمذ کنیم، سیّم  اینکه جاهای دیگرشان یعنی‌ جیب‌هایشان را تفتیش کنیم بلکه چیزهایی‌ دیگر داشته باشند که ما از آن خبر نداریم علا ایحال آنها که کارخانه لاستیک و شکر و کرور کرور قباله زمین مفتی در جیب دارند داشتن ۱۰ قبله عالم در آستینشان چندان هم اجبتی نیست.

فدایت گردم این مار گیر را ولش کنیم آن ۹ قبله عالم اضافی را کجای چشممان جأ بدهیم؟
جان نثار ذات اقدس ضل الهی
تلقرافچی

Friday 17 February 2017

معنی‌ قهر همایونی

معنی‌ قهر همایونی

قربانت گردم.
انس و جّن مسحور به سحر کلامتان ،از آن لب شکرین که امر فرمودید آشتی‌ بی‌ معناست،
مصرع:این همه شهد و شکر زان دهن شیرین بود؟
حسب الامر دسته روضه  خوانان اندرونی (امامان معصوم جمعه)بانگ و فغان کردند و چماقی بر سر آقا سید رئیس الوزرا مسبوق که هیهات با این همه مظلمه در حق حکومت فخیمه دم از آشتی‌ میزنند !!عجالتا این سید نمی‌داند که رعیت و منور الفکر چقدر تا کنون به قبله عالم ظلم کرده‌اند  خاصه در سنهٔ ماضیه ۱۳۸۸.قربانت گردم چقدر ظلم آخر ظلم هم حدی دارد!!
حوالی تپه پا قاپوق بودیم یکی‌ از جلادان همایونی ساطور به دست سد راهمان شد و عرض کرد:حق با قبله عالم است که آشتی نکند چه اگر زبانم لال آشتی‌ کنند خوف آن میرود کرور کرور از جان نثاران ،از خفیه چی‌ و آجان و عصس و جلاد عدلیه بگیر تا بند و سیاهچال و کهریزک وقشون‌ تاجران چکمه پوش و من حقیر تا توی تلقرافچی  چرخ پنجم گاری خواهیم بود،این نانی که به روغن داریم از برکت همین قهر است،
‌دویّم اینکه تا تلنبه  نفت  پشت دیوار اندرونی همایونیست  قبله عالم چه احتیاجی به رعیت و منور الفکر دارد که با ایشان آشتی‌ کند ؟هر جا هم سنبه اجنبی پر زور بود چیزی از کیسه رعیت به ایشان صله میدهیم ،فی‌الواقع نانی که در قهر هست در آشتی‌ نیست
فدایت گردم حال معلوم مان شد اگر چه آشتی‌ تان بی‌ معناست عجالتا قهرتان کلی‌ معنا داشت !! حکماً حرف راست را هم باید ازهمان جلاد پا قپوق شنید.

فدوی
تلقرافچی