Saturday 20 February 2016

قربانت گردم
از سر حدات گیلان راپورت رسیده است که قشون بهری روس ۲۶ ساروخ جنگی به سمت شامات در کرده است جهت کمک به قشون مضمحل و پیزوری ال اسد شامی ،عجالتا این اشیائ مهلک از بالای سر رعیت پرواز کرده اند و ۴ تا از آنها هم در داخل مملکت خودمان سقوط کرده اند.
فدای این همه تدبیرتان شوم جان رعیت که هم وزن بادمجان جالیز‌های سرآسیاب دولاب است شما اگر به خاطر گل روی این بچه مزلف شامی (بشار ال اسد) از بالای سرمان قنبله‌های اتم هم در کردند ککتان نگزد ما که جان نثاریم تسکره مان هم دستمان است آماده جهت عزیمت به فرنگ فلفور لابد رعیت هم گوشت دم توپ است چنان که ۸ سال قبله عالم پیشین جنت مکان خلد آشیان چنین کرد.
قربانت گردم ظریفی‌ ( نه از نوع جواد) کنایه به ما زد که اگر ساروخ روس از فراز مملکتی که سرو صاحب دارد عبور کرده بود دولتشان پیژامه مسیو پوتین را تا کنون صد بار بادبان کرده بودند اینکه کلاه قبله عالم پشم ندارد دیگر گناه مسیو پوتین نیست عراق عرب ، شامات و دولت روس دندان قبله عالم را شمرده اند،
قربان این میهن پرستی‌ تان آخر میهن پرستی‌ هم حدی دارد اینکه دولت پیزوری این بچه مزلف شامی چقدر برای ما می‌ارزد که این همه خطر را باید به جان رعیت بخریم چه دخلی به رعیت دارد؟ به درب خانه دخل دارد که دخلش به این زودی‌ها پر نمی‌شود.
جان نثار
تلقرافچی

No comments:

Post a Comment