Friday 3 February 2017

این امیر کبیر،آن امیر کبیر



قربانت گردم.
آقا منور الفکر دقتور خزعلی به نطقی آتشین در جمع گروهی دیگر از منور الفکر که هنوز  ایشان را به کسوت مرتدی مفتخر ننموده است فوت آقا شیخ بهرمانی رضی‌ الله عنه را به کشته شدن میرزا تقی‌ خان امیر نظام منتسب نموده.
ایشان سخت مکدر شده اند که چرا میّت را پیش از آنکه علت فوت مکشوف شود دفن کردید؟و  زنهار  داده اند که بعد از ایشان نوبت قبله عالم است.

بیت: تو چنان ظن می‌بری‌ای هیچ کس
قصه را آن شیخ افتاد است و بس؟.

پنداشتی  ایشان بار اولشان است که با چنین دوسییه‌هایی‌ بر میخورند حیف که ابوی گرامیشان مرحوم شده اند الا به 
ایشان می‌گفتند که جان نثاران سالهاست که مثل نقل و نبات حکم تکفیر بین رعیت پخش کرده اند و چه سر‌ها که به این نمط زیر آب نرفته است،ایشان هم که دست به حکم تکفیر دادنشان‌ بد نیست، عجالتا خودشان حکم تکفیر آقا میرزا منور الفکر محمد نوری‌زاد عزیز الرعایا را پیشتر صادر فرمودند.حال ردّ پای که میجویند و سر نخ چه میجویند؟؟؟

دقتور میرفندرسکی از اطبای لاله‌زار اینبار در بهارستان گریبان مان را چسبید و عرض کرد:قبله عالم دل‌ قوی داشته باشند امروز دیگر خیاط به کوزه نخواهد افتاد، چه ، اگر میرزا تقی‌ خان امیر نظام آقا شیخ بهرمانی باشد لابد سید جمال  هم آقا سید حسن خمینی  یا سید محمد خاتمی ‌ست و میرزا رضا کرمانی هم آقا سعید مرتضوی یا آقا سعید طوسی باید باشد.عجالتا قبله عالم هم که شاه عبد العظیم برو نیستند.
فدایت گردم این دقتور هم هذیان گفت.

خاک پای ذات اقدس همایونی.
تلقرافچی

No comments:

Post a Comment